معرفی نرم افزار حسابداری راوین

معرفی نرم افزار حسابداری راوین

تمامی امکانات یک نرم افزار حرفه ای فقط در یک پکیج | بدون نیاز به خرید افزونه


pattern
نرم افزار حسابداری راوین

• مقایسه نرم افزار راوین (نسخه ابری و غیرابری) با دیگر نرم افزارها

0 هزینه بالای خرید نرم افزارها نسبت به راوین

در نسخه ابری : ماهیانه فقط 179 هزار تومان پرداخت می کنید و درشروع کارهیچ وجهی را نیاز نیست جهت خرید نرم افزار پراخت کنید . نرم افزارهای ابری در ایران را باید چند میلیون هزینه کنید و سالیانه مبلغ بالایی را بابت پشتیبانی پرداخت کنید . اما نرم افزار راوین را بدون پرداخت وجه اولیه ، می توانید بصورت ماهیانه شارژ کنید .

در نسخه غیر ابری : ماهیانه فقط 69 هزار تومان پرداخت می کنید . این هزینه در یکسال مبلغ 820 هزار تومان می باشد که فقط هزینه پشتیبانی سالیانه دیگر نرم افزارها در کشور است . با این تفاوت که نرم افزارهای دیگر را بایستی در ابتدا با مبلغ بالایی خریداری کنید و نرم افزار راوین هیچ نیازی به پرداخت اولیه نرم افزار ندارید . با پولی که بابت خرید دیگر نرم افزارهای بازار پرداخت می کنید ، می توانید سالها بصورت ماهیانه پرداخت کنید .

0 استفاده از تمامی امکانات کامل نرم افزار راوین بصورت یکپارچه

نرم افزارهای رایج در بازار را بایستی بصورت کیت و ماژول هزینه کنید ، بطوریکه یک نرم افزار ارزان در بازار شامل تمامی قسمت های کامل نرم افزار نمی باشد و کاربر در ادامه کار با نرم افزار بایستی مداوم هزینه کند تا بتواند از تمامی قسمت های برنامه استفاده کند . اما در نرم افزار راوین ، شما هیچ هزینه ای بایت امکانات کامل آن نمی دهید .

0 پشتیبانی در ساعات غیر کاری (دورکاری) :

در ساعات غیر کاری می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی (با بیشترین ساعات پاسخگویی) بصورت دورکاری از خدمات و پشتیبانی نرم افزار بهره مند شوید .

0 نصب و راه اندازی نرم افزار توسط خود کاربر :

در هر ساعت از شبانه روز ، حتی در روزهای تعطیل ، با استفاده از ستاپ نرم افزار ، راوین را نصب کنید و هیچ نیازی به تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به شرکت و حتی ریموت ندارید . نسخه ستاپ راوین ، در حین نصب ، بک آپ شما را بصورت اتوماتیک بازیابی می کند .

• نصب و راه اندازی

قابل نصب در کلیه ویندوزهای 32 و 64 بیتی تمامی نسخه ها ، بدون نیاز به دانش حسابداری و کامپیوتر . نصب بسیار آسان فقط با چند دکمه.

• خرید نرم افزار و گرفتن لایسنس

نسخه غیر ابری : پس از نصب نرم افزار ، می توانید با نسخه آزمایشی کار کنید . در داخل خود نرم افزار می توانید نرم افزار خود را شارژ نمایید . در زمان شارژ بایستی بستر اینترنت و یک کارت بانکی مجهز به رمز دوم داشته باشید . پس از شارژ ماهیانه ، بصورت اتوماتیک لایسنس شما فعال و می توانید به میزان شارژی که انجام داده اید ، با برنامه کار کنید . این عملیات در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است و هیچ نیازی به تماس تلفنی نخواهید داشت .

نسخه ابری : ابتدا لایسنس یک ماه ابری را خریداری کنید ، سپس با استفاده از نسخه ستاپ ابری ، می توانید از آن لایسنس در هر تعداد سیستم نصب کنید و شروع کنید به ثبت داده های مالی . برای تمدید ماه های بعدی ، از داخل خود نرم افزار می توانید اقدام نمایید .

• پشتیبانی محصول

نرم افزار راوین دارای پشتیبانی دائم می باشند . در طول دوره ای که نرم افزار را شارژ می کنید ، می توانید از آپدیت و خدمات پس از فروش رایگان راوین استفاده نمایید . پشتیبانی بصورت تلفنی و ریموت از راه دور (ساعات کاری شرکت) و حضوری (دارای هزینه) می باشد .

• آپدیت محصول

نرم افزار راوین بصورت کاملا اتوماتیک آپدیت می شود و هیچ نیازی به دریافت فایل بصورت دستی نخواهید داشت .

• امنیت در پایگاه داده و محل نگهداری اطلاعات

نسخه ابری : در نسخه ابری ، اطلاعات مالی شما بر روی فضای ابری شما ذخیره می شوند . این فضا تحت هیچ شرایطی در اختیار کاربر نیست و تمام سیستم بک آپ گیری بصورت لحظه ای و خودکار انجام می شود . اگر به هر دلیلی سیستم شما خراب شود و حتی از بین برود ، اطلاعات مالی شما بر روی فضای ابری کاملا امن بوده و می توانید در هر لحظه بر روی سیستم دیگری نسخه ابری را نصب کنید و ادامه ثبت اطلاعات را انجام دهید .

نسخه غیر ابری : تمامی اطلاعات مالی شما بر روی نرم افزار MS SQL Server ذخیره می شوند و تمامی گزارشات شما با موتور جستجوی بسیار قوی در اختیارشماست . اطلاعات کاربری شما نیز در سیستم کاملا کدگذاری شده اند و کاربر حتی بصورت دستی نمی تواند اطلاعات دیتای شما رو حذف نماید .

• ثبت اسناد مالی

ثبت اسناد و عملیات در نرم افزار راوین به گونه ای است که کاربران غیر حرفه ای و افرادی که دانش حسابداری ندارند به راحتی می توانند اطلاعات خود را ثبت نمایند . همچنین حسابداران و مدیران مالی نیز ، با داشتن یک کدینگ کاملا شخصی ، می توانند اسناد و عملیات خود را بصورت کاملا دستی ثبت نمایند .

• دسترسی آسان به منوها

نرم افزار دارای 4 بدنه اصلی می باشد . در سمت راست ، ساعت و تقویم تعبیه شده است و در کنار آن منوهای اصلی برنامه نیز طراحی شده است . در وسط برنامه ، زیر منوها و در پایین نرم افزار سخنان روز و مناسبت های همان روز نیز گنجانده شده است . کافیست در قسمت جستجوی منوها ، یک کلمه از منوی مورد نیاز را تایپ نمایید ، تمامی منوهای مرتبط با همان کلمه برای شما فیلتر می شوند . در قسمت تنظیمات منو ، می توانید سایز منوها و نوع برچسب آنها را تنظیم نمایید . برای هر منو کلید میانبر دلخواه بدهید ، بر روی منو رمز بگذارید و حتی اسم منو را نیز تغییر دهید .

• فرم های ریبون دار

تمامی فرم های نرم افزار بصورت ریبون بوده و این امر باعث شده تا هر نوع دکمه ای در بالای فرم بصورت ریبون جایگذاری شود تا فضای بیشتری برای ثبت اطلاعات باشد . در تمامی فرم ها ، در قسمت بالا دکمه های میانبر ، در قسمت وسط ثبت اطلاعات و نیز در قسمت انتهایی هر فرم ، جدول و گزارش رکوردهای همان فرم طراحی شده است . جستجو در جدول بسیار ساده بوده و کاربر می تواند یک کلمه را در بین تمامی فیلدهای جدول جستجو کند ، ویرایش کند و نشانه گذاری کند . در قسمت ریبون ها ، می توانید هر جدول را بصورت خروجی فایل های (txt , csv , php , word , excel) در اختیار داشته باشید .

راهنمای نرم افزار

درهر فرم ، می توانید آموزش جامع تصویری متنی همان فرم را بهمراه چاپ آن در اختیار داشته باشد .

• یادآوری و نمایش هشدار روزانه

در ابتدای ورود به نرم افزار ، می توانید لیست چک های دریافتی و پرداختی را تا چند روز آینده (قابل تنظیم) مشاده کنید . همچین فاکتورهای سررسید شده ، قسط های سررسید شده و تولد مشتریان خود را نیز در این فرم می توانید مشاهده نمایید .

• ثبت کالا و اجناس

تعریف کالا تا سه سطح گروه اصلی ، فرعی 1 و فرعی 2 (هر کالا را می توانید بصورت مجزا تا هر سطح از گروه تعریف کنید . تعریف 3 گروه برای تمامی کالاها اجباری نیست) . ثبت قیمت خرید و فروش . ثبت بارکد کالا

• تعریف خدمات

تعریف خدمات تا سه سطح گروه اصلی ، فرعی 1 و فرعی 2 (هر خدمات را می توانید بصورت مجزا تا هر سطح از گروه تعریف کنید . تعریف 3 گروه برای تمامی خدمات اجباری نیست) . ثبت قیمت پیشفرض خدمات

• تعریف انبار

معرفی انبار ، انباردار و بینهایت زیر انبار متصل به انبار اصلی . ثبت نوع فرمول محاسبه موجدی ریالی انبار به 4 روش (میانگین موزون ، میانگین متحرک ، LIFO ، FIFO)

• ثبت فاکتور

ثبت فاکتورهای خرید و فروش ، مرجوعی خرید و فروش ، پیش فاکتور .
ثبت ردیف فاکتورها به سه حالت (ساده ، پیشرفته و هایپری بصورت بارکدی) . در حالت ساده می توانید خیلی سریع کالا را انتخاب کنید ، تیپ قیمت را تعیین کرده و پس از قیمت ، به فاکتور اضافه نمایید . در حالت پیشرفته می توانید در هر ردیف از حالت دو واحدی استفاده کنید . تخفیف ریالی و درصدی بدهید . بازاریاب را مشخص کنید و همچنین ارزش افزوده نسبت به هر ردیف
ثبت حمل و نقل در فاکتور . ثبت نام راننده ، آدرس و تلفن راننده
ثبت تلفیقی کالا و خدمات در یک فاکتور
ثبت 4 نوع تسویه در فاکتور ( نقد ، چک ، حواله بانکی و کارتخوان )
گزارش صورتحساب مشتری ، مانده مشتری ، کاردکس ریالی و تعدادی کالا در لحظه ثبت فاکتور
امکان ثبت دستی شماره فاکتور
جستجوی فاکتور بسیار حرفه ای
چاپ و خروجی فاکتور با تنظیمات مشخص برای هر فاکتور
امکان ثبت سریال و رنگ برای کالاها

• ثبت اسناد مالی اتوماتیک

ثبت دریافت و پرداخت نقدی ، حواله بین حساب ها واریز فیش نقدی ، ثبت هزینه ها و درآمدها

• ثبت مشخصات مشتریان

ثبت مشتریان به همراه مانده اول دوره ، ثبت گروه های متعدد برای مشتری ، ثبت بینهایت شماره تماس ، ثبت تاریخ تولد ، ثبت مشخصات حقوق مشتری ، ثبت بینهایت شماره حساب

• ثبت شرح های آماده

می تواند لیستی از شرح ها را در نرم افزار ثبت کنید و در زمان ثبت شرح ها ، براحتی از آنها استفاده نمایید .

• ثبت امضاء گزارشات

در تمامی فرم های چاپی ، می توانید چندین سطر را در این قسمت ثبت کرده و در هنگام چاپ بصورت اتوماتیک از آنها استفاده نمایید .

• حساب بانکی

ثبت حساب های بانکی بصورت (قرض الحسنه ، کوتاه مدت و جاری) به همراه ثبت حساب پشتیبان و حساب های سودآور . عملیات انتقال حساب پشتیبان و سود بصورت اتوماتیک انجام می شود .

• ثبت دسته چک / چاپ چک

ثبت دسته چک ها به همراه الگوی پرفراژ چک جهت چاپ چک . الگوی تمامی بانک ها در برنامه بصورت پیشفرض طراحی شده است .

• دریافت چک / پرداخت چک

ثبت چک های دریافتی و پرداختی ، امکان ثبت عملیات بصورت گروهی و جمعی چک ها (خرج چک ، خواباندن به حساب ، برگشتی ، امانی ، پاس شدن ، وصول نقدی ، چک سوخته و ...)

• تعریف دستگاه کارتخوان POS

ثبت دستگاه کارتخوان و اتصال به حساب بانکی . در زمان تسویه فاکتور می توانید از دستگاه کارتخوان استفاده نمایید

• گزارش کاردکس کالا (تعدادی – ریالی)

امکان تهیه گزارش کاردکس کالا و خدمات بصورت ریالی و تعدادی . می توانید نام کاربر ثبت کننده ، نوع صادره و وارده کالا ، شماره فاکتور ، نام بازاریاب ، نام انبار ، شرح ردیف و شرح فاکتور و تاریخ را در زمان تهیه گزارش فیلتر کنید .

• گزارش تسویه فاکتورها

امکان تهیه گزارش فاکتورهای تسویه شده و نشده

• گزارش موجودی انبار

امکان تهیه موجودی انبار بصورت تعدادی و ریالی بصورت (اول دوره ، صادره ، وارده و مانده) . امکان گزارش از یک انبار خاص ، یک گروه کالا خاص. گزارش کالای موجود ، کالاهای منفی ، کالاهایی که به حداقل و حداکثر رسیده اند . امکان انتخاب نوع محاسبه قیمت موجودی کالا بر اساس (میانگین متحرک ، میانگین موزون ، LIFO ، FIFO)

• حقوق و دستمزد

ثبت محل های خدمت هر پرسنل ، ثبت مشخصات حقوقی پرسنل (ساعتی ، روزانه و ماهیانه ، ثبت تمامی اضافات و کسورات مطابق با سازمان تامین اجتماعی) ، ثبت حقوق پرسنل بهمراه ثبا اتوماتیک سند مالی

• گزارش گردش ریز مشتری

امکان تهیه گردش حساب مشتری به همراه ریز کالاها در هر فاکتور ، امکان تهیه گزارش بصورت تفکیکی بر اساس بدهکاری و بستانکاری

• تعریف بیش از یک کاربر :

نرم افزار راوین بصورت پیشفرض با یک کاربر با نام مدیر کار می کند . در تمامی فرم های ثبت اطلاعات ، کاربر ثبت کننده و ویرایش کننده در سیستم ذخیره می شوند که با استفاده از این گزینه می توانید در تمامی فرم های گزارشاتی ، گزارش مربوط به همان کاربر را تهیه کنید . اگر بیش از یک نفر هستید که با نرم افزار راوین کار می کنید ، حتما این زیر بسته را خریداری کنید ، این کار باعث می شود ک هر کابر گزارش مربوط به ثبت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد .

• سطح دسترسی برای کاربران :

چنانچه بیش از یک کاربر در نرم افزار تعریف کرده باشید ، با استفاده از این گزینه ، می توانید هر کاربر را محدود کنید . محدودیت های هر کاربر می تواند شامل ، ورود به فرم ، حذف ، ویرایش ، اضافه کردن ، جستجو داخل فرم ، چاپ و طراحی چاپ باشد . یک نوع دسترسی می توانید ایجاد کنید و هر تعداد کاربر را در لیست سطح دسترسی مشخصی قرار دهید .

• چند شرکته (تعریف چند شرکت و دوره مالی ) :

با استفاده از این گزینه می توانید چندین دوره مالی خام با نام دلخواه در سال های مالی مختلف ایجاد کنید . چنانچه می خواهید چندین دفتر مالی داشته باشین و یا از چندین شغل از یک نرم افزار استفاده کنید ، بایستی این زیر بسته را خریداری نمایید . هر دوره مالی مجزا از دوره های دیگر بوده و هیچ تداخلی در ثبت اطلاعات وجود ندارد .

• طراحی کلیه فرم های چاپی بصورت دلخواه :

تمام قسمت های چاپی در نرم افزار راوین قابل طراحی می باشند . هر فرم چاپی اعم از گزارشات ، فاکتورها و فرم های ثبتی را می توانید طراحی کنید و با سلیقه خودتان چاپ نمایید . همچنین می توانید چندین فرم را طراحی کنید و درزمان چاپ یکی را انتخاب نمایید . درطراحی چاپ می توانید نوع فونت ، سایز فونت ، سایز ستون ها ، لوگوی شما و تمام آنچا در چاپ نیاز دارید تغییر دهید .

• خروجی تمامی فرم های چاپی به Excel , pdf , jpg

با استفاده از این گزینه می توانید از تمام فرم های چاپی خروجی بگیرید . فایل خروجی دقیقا همانند فرم چاپی می باشد و می توانید برای ارسال آن به دیگران به راحتی استفاده نمایید .

• ثبت فاکتور امانی خرید و فروش :

می توانید فاکتورهای امانی خرید و امانی فروش را ثبت نمایید . این گزینه این امکان را به شما می دهد تا موجودی انبار واقعی و امانی را بصورت مجزا داشته باشید . همچین حساب مالی امانی از واقعی نیز قابل گزارشگیری می باشد .

• ثبت فاکتور اضافات و کسورات :

مفهوم فاکتور اضافات بدین شکل است که جنسی به انبار اضافه می شود و شما بابت آن پولی پرداخت نکرده اید . در این نوع فاکتور ، طرف حساب هیچ تاثیر مالی در سیستم ندارد . مفهوم فاکتور کسورات نیز دقیقا عکس اضافات می باشد . در سیستم های انبارداری این گزینه بسیار پرکاربرد است .

• تعریف صندوق های متعدد (ارزی و ریالی) :

صندوق محل نگهداری وجه نقد می باشد . اگر بیش از یک مکان نگهداری وجه نقد دارید و می خواهید ک گزارش هر صندوق را جداگانه تهیه کنید بایستی این گزینه را خریداری نمایید . همچنین اگر یک صندوق دارید ک بیش از یک نفر آنرا مدیریت کند ، این گزینه بسیار مورد نیاز می باشد .

• چاپ A5 و فیش زن

در نسخه پایه ، فقط امکان چاپ A4 در اختیار شماست . چنانچه نیاز به چاپ در برگه های A5 و فیش زن (چاپ 8 سانتی حرارتی) داشته باشید بایستی این گزینه را خریداری نمایید .

• ثبت انبارداری در ردیف های فاکتور :

چنانچه بابت نگهداری کالا در انبار خود بایستی مبلغی را از مشتری دریافت کنید ، این گزینه بسیار مورد نیاز شماست . در هنگام ثبت ردیف های فاکتور ، می توانید این گزینه را فعال کرده و مبلغ مورد نیاز را ثبت نمایید . مشتری مبلغ انبارداری را بصورت مجزا بدهکار می شود .

• ثبت ارزش افزوده در فاکتورها به همراه گزارشات فصلی :

در هنگام ثبت فاکتور و یا ثبت ردیف در فاکتور ، می توانید از گزینه ارزش افزوده استفاده نمایید . نرخ محاسبه قابل تنظیم می باشد . کالاهایی ک معاف باشند ، بصورت خودکار مالیات آنها محاسبه نمی شوند .

• ثبت تخفیف درصدی در ردیف های فاکتور :

در نسخه پایه فقط می توانید در انتهای فاکتور ، تخفیف ریالی و درصدی اعمال نمایید . با استفاده از این گزینه ، می توانید در هنگام ثبت ردیف های فاکتور ، تخفیف درصدی و ریالی را نیز لحاظ نمایید . همچنین استفاده از دو نوع تخفیف بصورت همزمان نیز در برنامه وجود دارد .

• معرفی بازاریاب / ویزیتور :

ثبت بازاریاب با درصد مشخص از فروش و ثبت فرمول بر اساس حجم فروش . استفاده از بازاریاب در فاکتور و همچنین در هر ردیف از فاکتور بصورت مجزا . گزارشات کامل هر بازاریاب اعم از فروش ها ، مرجوعی ها و تخفیف های اعمال شده در فاکتور

• تعیین سقف اعتباری برای مشتری :

هر مشتری می تواند سقف اعتبار ریالی و اعتباری داشته باشد . مشتری می تواند دارای اعتبار بدهکاری به مبلغ مشخص و یا سقف بدهی بصورت چک داشته باشد . که چک شخصی و چک مشتری نیز بصورت مجزا قابل تعریف می باشد . در هنگام ثبت فاکتور و سند ، سیستم هشدار می دهد .

• تعریف بیش از یک انبار و زیر انبار :

تعداد نامحدود انبار و انباردار تعریف کنید و برای هر انبار ، به تعداد نامحدود زیر انبار معرفی کنید . در هنگام ثبت فاکتور و حواله ها ، می تواند از انبارها استفاده نمایید . موجودی ریالی و تعدادی هر انبار کاملا مجزا می باشد .

• ثبت حواله بین انبارها :

با استفاده از این گزینه ، می تواند کالا را از یک انبار به انبار دیگر انتقال دهید .

• ثبت کدینگ حسابداری کاملا شخصی :

در نسخه پایه ، کدینگ اتومات بصورت پیشفرض در نرم افزار تعبیه شده است و کاربر نیازی به ثبت آن ندارد . با استفاده از این گزینه ، کاربر می تواند کدینگ شخصی خود را ثبت کند ، و از کدینگ شخصی خود را به تمامی قسمت های اتوماتیک نرم افزار اعمال کند . هر فرم ک ثبت اتوماتیک داشته باشد ، از کدینگ دستی خود حسابداری تبعیت می کند . این گزینه برای شرکت ها بسیار پرکاربرد بوده . همچنین امکان گزارش کامل و ریز از ترازهای آزمایشی ، دفاتر و دفتر روزنامه در این گزینه تهیه می شود .

• فرم ثبت سند کاملا دستی :

ثبت اسناد بصورت کاملا دستی با استفاده از کدینگ حسابداری بصورت کل و معین و تفضیلی ، همچین استفاده از تفضیلی سطح N و تفضیلی شناور در هنگام ثبت سند . امکان طبقه بندی حساب ها در زمان ثبت سند




امکانات خاص در نرم افزار راوین

  • نسخه ابری و غیر ابری :
    نرم افزار راوین را می توانید بصورت ابری و غیر ابری استفاده کنید . در نسخه ابری می توانید در هر نقطه و مکانی که هستید بدون نیاز به پرداخت هزینه ، به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید .
  • چند ارزی :
    با استفاده ازاین گزینه می توانید ارزهای مختلف را تعریف کرده و در تمام فرم های ثبتی استفاده نمایید . استفاده از چندین ارز بصورت همزمان امکان پذیر است . تمامی گزارشات براساس ارز قابل فیلتر می باشند .
  • گزارش عملکرد کاربران :
    هر نوع ثبت ، ویرایش ، حذف و چاپ در تمامی فرم های نرم افزار بر اساس نام کاربر در سیستم ذخیره می شوند . تمامی این عملیات را می توانید با استفاده از این گزینه مشاهده نمایید . لحظه ورود کاربر ، خروج کاربر و تمامی عملیاتی که کاربر ثبت می کند نیز قابل مشاهده می باشند .
  • ثبت استان ، شهر و منطقه برای مشتریان :
    ثبت استان ، شهر و منطقه برای هر مشتری . امکان تهیه گزارش از هر گزینه بصورت مجزا . امکان ادغام ویزیتور به هر منطقه و محدود کردن ویزیتور در همان منطقه
  • ثبت سفارش های خرید و فروش :
    با استفاده از این گزینه می توانید سفارش خرید و فروش مشتریان را ثبت نمایید . آنها را به فاکتور و پیش فاکتور تبدیل نمایید .
  • برگه ورود و خروج کالا :
    برگه ورود کالا ، همان خرید کالا است . در زمانیکه کاربر اجازه ثبت ریالی کالا را نداشته باشد ، با این فرم می تواند کالا را به انبار اضافه کند . سپس مدیر مربوطه می تواند آنرا به فاکتور ریالی تبدیل کند . معمولا انباردار بایستی از این گزینه استفاده کند . برگه خروج کالا ، دقیقا عکس این روش عمل می کند .
  • ثبت تیپ قیمت و جزئیات ریز کالا :
    برای هر کالا می توانید تیپ های قیمت فروش بسازید . هر کالا بصورت مجزا می تواند تیپ قیمت منحصر به خود را داشته باشد . همچنین درصد از خرید نیز در آن اعمال می شود . همچنین گزینه هایی مثل رنگ ، مدل ، سازنده ، سایز ، حجم ، وزن و ... در هنگام ثبت کالا نیز امکان پذیر است .
  • ساختار درختی کدینگ حسابداری :
    برای ثبت کدینگ ، از داخل فرم ها ، کاربر می تواند گروه ، کل ، معین و تفضیلی را بصورت مجزا در هر فرم مجزا ثبت نماید . ساختار درختی این امکان را به کاربر می دهد تا کاربر بتواند در یک فرم ، تمام کدینگ را یکباره مشاهده کند ، اضافه کند ، ویرایش کند و یا حذف نماید .
  • سیستم اقساطی فروش :
    در این گزینه می توانید در هر فاکتور ، بصورت مجزا مبلغی را بصورت ماهیانه قسط بندی کنید . نوع فرمول قسط بندی به همراه ودیعه ، کارمزد و فاصله بین اقساط قابل تنظیم و ثبت می باشد . گزارش کامل از قسط های معوقه ، افراد خوش حساب و هشدار سررسید قسط در دسترس شما می باشد .
  • تعریف پروژه :
    پیمانکاران محترم می توانند پروژه های خود را به همراه آدرس مورد نظر ثبت کرده و در هنگام ثبت اسناد از آن استفاده کنند . گزارش سود ، درآمد و هزینه هر پروژه را می توانند بصورت کامل تهیه کنند .
  • ثبت فرمول تولید و محاسبه بهای تمام هر کالا :
    مواد اولیه را در سیستم تعریف کنید . نوع کالای تولید شده را بصورت در حال ساخت و یا تولید شده تعریف نمایید . حال می توانید میزان استفاده از مواد اولیه را برای هر کالای تولید شده معرفی نمایید . همچنین هزینه های تولید برای هر کالا را نیز ثبت نمایید . سود و زیان هر کالای تولیده در هر لحظه در دسترس شماست .
  • ثبت دارایی های ثابت - ثبت اموال :
    ثبت دارایی های ثابت در سیستم بصورت کاملا مکانیزه و اتوماتیک . ثبت اموال و شماره گذاری آنها به همراه گزارشات کامل از مکان و تعداد هر اموال در سیستم
  • سود و زیان کالا ، مشتری و فاکتور :
    کاربر می تواند در هر لحظه گزارش سود یک گروه کالا ، یک کالای خاص ، یک مشتری و حتی یک فاکتور را با فیلترینگ بسیار خاص در یک بازه زمانی تهیه نماید . محاسبه نرخ کالا می تواند بر اساس میانگین ، Lifo و Fifo قابل تنظیم باشد .
  • پشتیبان گیری ابری (اینترنتی) :
    نرم افزار راوین بصورت خودکار در زمان خروج از برنامه در مسیر تنظیم شده کاربر یک نسخه پشتیبان تهیه می کند . همچنین در هر لحظه کاربر می تواند یک نسخه پشتیبان در مسیر دلخواه خود تهیه کند . با استفاده از این گزینه ، کاربر می تواند یک محیط در سرور امن اینترنت (Cloud Server) به فاصله زمانی دلخواه داشته باشد . این نسخه از پشتیبان تحت هیچ شرایطی از بین نخواهد رفت و هر لحظه ک اتفاقی برای سیستم نصب شده بیفتد ، نسخه پشتیبان در محیط وب می تواند جایگزین تمامی اطلاعات شما تا همان لحظه باشد .
  • پشتیبانی آنلاین :
    پشتیبانی نرم افزار راوین بصورت تلفنی می باشد . کاربر می تواند در ساعات کاری شرکت با واحد پشتیبان تماس بگیرد . در مواقعی که نیاز به ریموت از راه دور باشد ، واحد پشتیبان این کار را نیز انجام می دهد . پشتیبانی حضوری در شهرهایی که نمایندگی راوین باشد ، با دریافت هزینه مشخص انجام می شود . پشتیبانی آنلاین بدین معناست که در محیط نرم افزار ، کاربر می تواند همزمان بصورت آنلاین با واحد پشتیبان شرکت چت کند . مشکلات خود را اعلام کند و همانجا پاسخ را دریافت نماید . همچنین کاربر می تواند عکس و یا فایل مربوطه را نیز با یک دکمه ارسال نماید . اگر سیستمی به خطایی برسد ، آن خطا به صورت خودکار (نیاز به اینترنت) برای واحد پشتیبان ارسال می شود و پس از برطرف کردن آن ، واحد پشتیبان بصورت خودکار رفع مشکل می کند .
  • ربات پیامک رسان :
    سیستم ارسال پیامک بصورت ساده و پیشرفته می تواند بصورت خودکار به مشتری شما پیامک ارسال کند . ارسال پیامک را می توانید بصورت خودکار تنظیم نمایید که در کدام فرم انجام شود . این فرم ها شامل (ثبت فاکتور ، ثبت چک ، ثبت حقوق و دستمزد ، ثبت دریافت و پرداخت ، ارسال پیامک تولد و ... ) می باشند . سررسید میزان اعتبار مشتری ، مانده ریالی مشتری به حد غیرمجاز ، سررسید چک ها نیز بصورت خودکار پیامک می شوند . همچنین مشتری می تواند خودش بصورت اتوماتیک از موجودی کالا ، گردش حساب و گردش اسناد پرداختی و دریافتی در هر لحظه گزارش تهیه کند .
  • ارتباط با ترازوهای دیجیتالی (تمامی مدل ها) :
    چنانچه در شغل خود از ترازو های دیجیتالی استفاده می کنید ، می توانید بصورت خودکار کالاهایی که ترازو واسشون فاکتور صادر می کنند رو بصورت خودکار با یک کلیک به فاکتور اضافه نمایید .
  • ارتباط مستقیم با دستگاه کارت خوان (تمامی مدل ها) :
    پس از ثبت فاکتور ، مبلغ دریافتی توسط کارتخوان بصورت مستقیم وارد نرم افزار شده و مشتری فقط کافیست کارت خود را بکشد و رمز را وارد نماید . تمامی مشخصات ریالی ، کارت مشتری ، شماره پیگیری و زمان در سیستم بصورت خودکار ثبت می شود .
  • نسخه تحت شبکه :
    اگر نیاز دارید ک در محیط شبکه داخلی از نرم افزار راوین استفاده کنید ، بایستی این زیر بسته را حتما خریداری نمایید . این زیر بسته به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نسخه فعلی راوین را بصورت سرور قرار دهید . حال با خرید نسخه های کلاینت ، می توانید از سیستم های دیگر بصورت همزمان استفاده نمایید .
  • دو واحدی بودن کالا :
    اگر نیاز دارید ک در محیط شبکه داخلی از نرم افزار راوین استفاده کنید ، بایستی این زیر بسته را حتما خریداری نمایید . این زیر بسته به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نسخه فعلی راوین را بصورت سرور قرار دهید . حال با خرید نسخه های کلاینت ، می توانید از سیستم های دیگر بصورت همزمان استفاده نمایید .
  • نسخه کاملا ابری استفاده از نسخه ابری با تعداد کاربر نامحدود
  • سیستم عامل قابل نصب قابل نصب بر روی کلیه ویندوزهای 32 و 64 بیتی
  • نصب ساده نصب کاملا اتوماتیک فقط با یک کلیک
  • هزینه خرید نرم افزار در نسخه ابری و غیر ابری ، نیاز به پرداخت اولیه ندارید و فقط ماهیانه آنرا با مبلغ بسیار پایین شارژ می کنید
  • بیشترین ساعات پشتیبانی با استفاده از شبکه های مجازی ، می توانید از خدمات پشتیبانی در ساعات غیر کاری استفاده نمایید
  • پشتیبانی آنلاین بدون نیاز به هزینه تماس تلفنی ، از خدمات تیکتینگ استفاده نمایید
  • بک آپ گیری آنلاین آخرین بک آپ خود را در بستر امن اینترنت داشته باشید
  • چند کاربره بدون محدودیت کاربر با سطح دسترسی حرفه ای داشته باشید
  • دوره های مالی متعدد حساب چندین شغل را در یک برنامه همزمان داشته باشید
  • ارتباط با ترازو ارتباط مستقیم با تمامی ترازوهای بارکدی
  • ربات پیامک رسان ارسال اتوماتیک پیامک از سر خط 3000 با تنظیمات حرفه ای
  • پخش مویرگی مدیریت حرفه ای پخش مویرگی مشتری و بازاریاب
  • مدیرت پروژه ها ثبت پروژ ها و مدیریت سود و زیان هر پروژه
  • چند ارزی ثبت ارزها و انتخاب ارزها در ثبت اسناد
  • تولید و بهای تمام شده ثبت فرمول تولید و محاسبه بهای تمام شده